Kezdőlap

2013. június 27., csütörtök

Bútor festés: vigyázz, kész, rajt!

Hétfőtől nyaralnak a gyerekek a nagyszülőknél.

Azóta érzem, nagy változások van készülőben. Végre kivitelezésre kerülhet a régóta halogatott háló-gyerekszoba projekt. Mivel a csemeték még kicsik ez itt és most egy nagy szoba kettéosztásával valósul meg. Tehát egy légtérben, ezért igazán nehéz a feladat! Nem létező ingujjam feltűrve többször veselkedtem neki, hogy mindennek helyet találjak, és szép is legyen, meg "design-os" is! Néha el is keseredek, azt hittem, van ehhez érzékem és tessék, még mindig nem klappol, de aztán letörlöm könnyeim és nekiveselkedem újra. :-))
Kiégett a szemem a sok netezéstől, Pinteres, kicsi ház blog, inspirációk.hu, de mára végre megszületett a fő csapásirány, előkukáztam a megfelelő festendő alanyokat is, úgyhogy most már csak az elkészítésre várnak.
Ezzel párhuzamosan kell készítenem elsőszülöttünknek közelegő névnapjára az ajándékát, ami egy öreg éjjeli szekrény, anya által festve?! Régi szíve vágya ez, úgy tűnik megfertőztem!
Nos, tegnapra megálmodtam a színkombinációt, elautóztunk a legkisebb, itthonmaradt gyermekkel a festékboltba, és bevásároltuk a csodálatos visszafogott bézst és a harsány, gyönyörű kéket. Valamint mivel nagyon kedves, készséges és (helyes;-)) volt a boltban az eladó srác, megvettem a többi festési kelléket is e helyen. Rábíztam magam, kértem tőle szuper ecsetet is, ami nem hullajtja majd a szőrét. Meg is kaptam a csoda  példányt, este pedig a tettek mezején anyáztam, mert a hiper-szuper ecsetem nem volt rest odapergetni megunt száljait az én gyönyörű mázolmányomba.:-( 
Ráadásul mikor a boltban végeztem éreztem valami nincs rendben, belenéztem a tükörbe és egy mogyoróhéj takarta el fehéren csillogó fogamat, baromi szexi volt mondhatom! Már csak abban reménykedem, hogy nem mosolyogtam túl szélesen, :-)) mert még vissza akarok térni az üzletbe, Az ecsetet leszámítva, nagyon sok jó cuccuk van!  Délutánra volt már tehát festékem, bútorgombom, már csak 4 fa láb hiányzott a boldogsághoz, amit a neten 600-800 Ft között találtam, és zsák szám árulják. Miskolcon nem lehet kapni egy darabot sem :-O!!! Van ízléstelen műanyagból készített fa utánzat, hosszú fa-fém kombó és ennyi. Képzelhetitek milyen jól mutatna ez egy kb. 1940-ben készült szekrénykén :-((( Itt teszem közzé felhívásomat a miskolci bútoralkatrészt forgalmazó kereskedő felé: Tessék fa bútorlábat is tartani, legalább néhányat, az elvetemültek kedvéért!!!

Na de lássuk, miből fogok dolgozni, remélhetőleg nem felejtek el fázisfotókat készíteni az utókornak! :-)

Hát Ők azok egy régi vitrin, egy láda és a fókuszban az első alany az éjjeliszekrény.



Csiszolás előtt, és után.

Folytatása következik....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése