Kezdőlap

2013. augusztus 24., szombat

bútorfestés: Tűzpiros Ferrari szekrény II. rész

Tehát mint az látszik a korábbi bejegyzés utolsó képén (Ferrari szekrény I. rész), nem sikerült kikevernem az itthon talált festékekből a Ferrari pirosat, ezért másnap, hanyat-homlok rohantam a legközelebbi festék boltba és beszereztem A festéket. Sohasem gondoltam volna, hogy valaha piros zománcfestékre fogok költeni...
Egyébként kellemes csalódás ezzel a színnel dolgozni, nagyon impulzív, szépen fed és csillog-villog mint egy Ferrari :-).

Na végre tűzpiros :-)


Oké! Ez kész, de itt nem lehet megállni, mint azt látjátok a négy láb sem kerülte el a sorsát, belőlük lett a „kerék”. És mi van még egy versenyautón? Hát matrica, és persze logó. Átszellemülten vetettem rá magam a Google által feldobott márkajelekre, logókra, feliratokra.
Majd alkotói szabadságommal élve, az eredeti sárga alap helyett megtartottam a pirosat és erre pingáltam rá a fekete pacit. 

Pajtikáim! Sablon nélkül!!! Tudok lovat festeni!!!




Ok! 1000 Ft-os kérdés: mi legyen egy Ferrari szekrény fogantyúja???

Mindent a cél érdekében! Ártatlan arc, kedveskedő hangsúly, kérdés:

- Fiúk, van Ferrari mecsátok???
- Nincs???
- Na, ne??
- Minek kell?
- Á, semmi???
- Azt akarod fogantyúnak?? Igaz? (lebuktam)
-Hát, Ferrari nincs!
- Tééényleg, na ne már, hogy a 100 kisautó közt nincs egy Ferrari??? Turiban tanult, ide nekem minden jó cuccot típusú mozdulatokkal átkutattam a dobozt, és...
Tényleg nincs :-(
- Akkor rászerelem ezt a piros Porsche-t.
- Anyaaa, ne már Ferrari kell!!! Vegyél egyet!
- Ez a szekrény kezd nagyon sokba kerülni :-(

Na jó, ha már ezt a marhaságot találtam ki, akkor venni kell egy Ferrari kisautót, irány a játékbolt. A játékboltban NINCS Ferrari :-O! Hrrr!!!
Márpedig, én addig nem megyek haza, amíg nem veszek egy piros Ferrarit! Bementem hát a játékbolt alatti Intersparba, ahol találtam végre egy Ferrarit, bár nem egészen ilyenre gondoltam...
Aztán addig-addig nézegettem, míg végül egész megtetszett, mert rájöttem, hogy olyan Tomis :-) Persze Ő is megkritizálta, amikor meglátta, de végül belátta, hogy ez tényleg Tomis! :-)

Tomis :-))

Felszereltettem Vele!Kész a szekrény, hátra dőlhetek! Nézegetem a művet... Innen még hiányzik valami!
A másik oldal nagyon csupasz. Tudom már! Kell ide egy felirat is!
Google, újabb kutatás, Ő kinyomtatta, én kivágtam. Van egy spéci sablon vágó szikém, most használtam először. Naon' jó :-)!
Aztán festés.. Újra!




De, most aztán már tényleg kész!


És gyönyörű! Pont, amilyennek megálmodtam :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése