Kezdőlap

2013. augusztus 1., csütörtök

paleo étcsokoládé falatok

Lehet, hogy már említettem, hogy mi bizony imádjuk a csokoládét! És mivel nehéz a piacon jó csokit találni, ezért egy ideje, amikor elkap a csoki utáni olthatatlan vágy, készítek egy kis házi csokit. Jó pap is holtig tanul, nekem is van még mit tanulnom e téren, de kiindulási alapnak ez a recept tökéletes! 

A házi csoki előnyei: krémes, illatos, csupa kakaó és semmi E betű! Mivel itthon eritrit, vagy xilit kerül bele még csak nem is hizlal!!! Még nyomokban sem tartalmaz tejet, glutént vagy szóját! A Mi ízlésvilágunk alakítja az édességét, és mi döntjük el, hogy mivel ízesítjük. 
Én most mogyoróval készítettem, de szoktam mazsolával, mandulával, karácsony előtt kandírozott narancs héjjal. 
Nemrég olvastam levendulás ízesítésű csokiról, szerintem azt is ki fogom próbálni! Ha pedig valaki nem szereti az étcsoki tömörségét, lágyíthatja valamilyen növényi tejjel vagy tejszínnel. 


Egy nagy baj van vele, hogy sohasem elég!!! :-)


A receptért katt ide


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése